For professionals only – B2B
(Geldig BTW-nummer verplicht)
Shopping Cart
No items added.
Navigation
Talen:

FAQ

  1.  Wie is Decashop ?
  2.  Sinds wanneer bestaat Decashop ?
  3.  Waar is Decashop gevestigd ?
  4.  Wat is de minimumbestelhoeveelheid ?
  5.  Kan ik de goederen zelf afhalen ?
  6.  Wat zijn uw openingsuren ?
  7.  Kan ik stalen krijgen ?
  8.  Geeft Decashop kortingen bij grote hoeveelheden?
  9.  Hoe wordt mijn bestelling verzonden ?
  10.  Hoe kan ik betalen ?
  11.  Hoeveel kost het transport ?
  12.  Heeft Decashop een productcatalogus ?
  13.  Wat met zekerheid omtrent mijn aankoop ?
  14.  Eigenschappen van de verpakking ?

 

 1.   Wie is Decashop ?

 Decashop is de webshop van Decapac N.V. De ideale oplossing voor kleinere aantallen van onze standaardverpakkingen in plastic, metaal en glas.

 

 2.   Sinds wanneer bestaat Decashop ?

 Decashop is de webshop van Decapac N.V. opgericht in 1990.

 

 3.   Waar is Decashop gevestigd ?

 Al onze producten worden verzonden vanuit

Decapac N.V.

Industriezone Wolfstee

Toekomstlaan 28

B-2200 HERENTALS

shop@decashop.eu

 

 4.   Wat is de minimumbestelhoeveelheid ?

 Decashop heeft een minimumbestelhoeveelheid van 1 doos.

 

 5.   Kan ik de goederen zelf afhalen ?

 Jazeker. Ofwel na afspraak met onze klantenservice. Ofwel na ontvangst van je orderbevestiging. Natuurlijk zonder berekening van verzendkosten.

 

 6.   Wat zijn uw openingsuren ?

 Wij zijn open op de volgende momenten:
maandag          9u00 tot 12u00   en    13u00 tot 16u00
dinsdag            9u00 tot 12u00   en    13u00 tot 16u00
woensdag        9u00 tot 12u00   en    13u00 tot 16u00
donderdag       9u00 tot 12u00   en    13u00 tot 16u00
vrijdag              9u00 tot 12u00   en    13u00 tot 16u00  

 

 7.   Kan ik stalen krijgen ?

 Natuurlijk, het volstaat deze aan te vragen bij onze klantenservice. Je kan deze bereiken via shop@decashop.eu

 

 8.   Geeft Decashop kortingen bij grote hoeveelheden ? 

 Speciale voorwaarden kan je individueel bespreken met onze klantenservice. Je kan deze bereiken via shop@decashop.eu

 

 9.   Hoe wordt mijn bestelling verzonden ?

 Wij verzenden alle bestellingen met UPS. Wij geven je bestelling aan UPS op dezelfde werkdag van ontvangst van de betaling (bij betaling voor 12.00 uur). 
Je ontvangt bij verzending een track en trace nummer. Met dit nummer kan je jouw bestelling volgen op www.ups.com

Voor internationale leveringen moet met een levertijd van 2 à 3 werkdagen gerekend worden.

Wij verzenden alle pallets met een externe transporteur.

Bij vragen over je verzending kan je contact opnemen met onze klantenservice. Je kan deze bereiken via shop@decashop.eu

 

 10.   Hoe kan ik betalen ?

 Bij afhaling kan je betalen met bancontact, visa of mastercard. Bij verzending met overschrijving, visa, mastercard, PayPal of ideal.  Bij vragen over je betaling kan je contact opnemen met onze klantenservice. Je kan deze bereiken via shop@decashop.eu

 11.   Hoeveel kost het transport ?

De verzendingskosten zijn afhankelijk van het gewicht en van de bestemming. Je ziet de transportkosten bij aankoop naast je winkelmand. Bij vragen over de transportkosten kan je contact opnemen met onze klantenservice. Je kan deze bereiken via shop@decashop.eu

 

 12.   Heeft Decashop een productcatalogus ?

 Wij hebben een productcatalogus van de kunststof verpakkingen. Je kan deze online aanvragen op de homepagina www.decashop.eu of bij onze klantenservice. Je kan deze bereiken via shop@decashop.eu

 

 13.   Wat met zekerheid omtrent mijn aankoop ?

 Indien de geleverde artikels niet naar wens zijn, kan je de ongeopende binnenverpakking steeds terugzenden of omwisselen.
Je kan hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Je kan deze bereiken via shop@decashop.eu

 

 14.   Eigenschappen van de verpakking.

Elke verpakking heeft zijn specifieke kenmerken. Niet elke grondstof is geschikt voor elke toepassing. Omdat wij geen informatie hebben over jouw product, kunnen wij geen uitsluitsel geven over de compatibiliteit met de gebruikte materialen. De verantwoordelijkheid voor eventuele schade of defecten blijft steeds bij de klant. Wij verzoeken dan ook om in je eigen belang product compatibiliteitstesten en stabiliteitstesten uit te voeren.

 

  • mister-cash
  • over boeking
  • ideal
  • master card
  • visa